SORTIMENTHUSET havde brug for et produktkatalog

01 February 2020

Type: Kreativ, tryksager

Klient: SORTIMENTHUSET (sortiment.dk)

Tolure.dk – et luksuriøst beauty brand – ønskede at øge sit kendskab og være mere til stede på det danske marked.  De valgte at slå sig sammen med os for at løfte bevidstheden på sociale medier gennem en national realityinfluencer i Danmark.

Tolure.dk er skandinaviske distributør af produkter fra Tolure Cosmetics, som er kendt for deres plejende øjenvippe- og øjenbryns serum. Tolure arbejder aktivt på, at gøre det let og overskueligt for kunder der ønsker at finde gode og bæredygtigt produkter. De bestræber sig på, at skabe et brand der omhandler høj kvalitet og som de selv kan stå inde for- og som de brænder for at tale om.

Tolure Cosmetics’ ultimative mål er, at skabe et univers, hvor deres kunder kan føle sig informeret, inspireret og trygge.

Opgavedetaljer

Kampagnen kombinerede 4 opslag lavet af Amanda Amalie Pauli med det formål om at skabe engagement og kendskab til Tolure Cosmetics i Danmark. Sammenlagt har opsalget nået [antal folk], samt opnået [antal likes og kommentare], som kan oversættet til en gennemsnitlig engareringsrate på [%].

Amanda har leveret autentisk content med en oprigtig vurdering af alle produkter samt brugt hendes professionelle vurdering om hvorvidt hendes digitale tilstedeværelse passer ind i Tolure Cosmetics’ marketing mix.

Copyright © Whitney Studios. All rights reserved.