Vi har hjulpet Klippestudio med en ny hjemmeside

15 Oktober 2019

Type: Hjemmeside, Markedsføring

Klient: Klippestudio (http://klippestudio.whitney.dk)

Dialogen med Klippestudio startede med en walkin-klipning. Vi var på besøg hos Zeliha Evcil og blevet modtaget med åbne arme. Zaliha havde med Klippestudio fået stablet en hjemmeside på sine første ben, men siden da er der ikke blevet gjort meget ved hjemmesiden.

Whitney Studios til redningen. Når vi er ude i en arbejdsopgave som denne, er det forholdvist nemt at tilsidesætte arbejdstimer. Det har ikke et stort omfang af arbejde, da Zeliha blot ønskede at få opdateret hjemmesiden med et moderne udtryk. Det var vigtigt for Zeliha at beholder det simple ved hendes nuværende hjemmeside og den overskuelighed der følger med ved at have en one-pager.

Et andet kriterie var at hjemmesiden skulle tilpasses et responsivt design så besøgende kan tilgå hjemmesiden via telefon og stadig se pæn og struktureret ud. Et responsivt design er et must-have i 2019 med mængden af danskere der ejer en mobiltelefon og surfer på nettet. Derfor sørgede vi for, at de vigtigste af informationer var at finde i toppen, da man også ofte mister ens besøgendes opmærksomhed meget hurtigt.

Som kirsebær på toppen har vi sørger for, at Klippestudio er sikret en fremtid indenfor mulighederne af retargeting. En simpel Facebook-pixel integration har gjort, at Klippestudio kan samle og analysere fremtidig data og giver dem gode muligheder for, at vækste deres salon i fremtiden med hjælp af markedsføring.

Derudover forærede vi dem en betalt startpakke og investerede et beskedent beløb til brug af annoncering på Facebook.

Copyright © Whitney Studios. All rights reserved.