Den lille forretnings fremtid ligger i digital transformation

08. Oktober 2019

Type: Artikel

Ved at anerkende digitale trends kan små virksomheder i lokale områder høste de samme fordele som de store virksomheder.

Vores teknologiske fremskridt og af den måde, brugere interagere med teknologi, står små virksomheder overfor både en trussel og en mulighed. Ved at forstå nogle få nøgletendenser i 2019’s digitale rammer og udvikle en handlingsplan, kan små virksomheder fremskynde deres vækst, optimere deres drift og skabe værdi i deres virksomhed(er).

Eksempel på nøgletendens: Personalisering

Dagene med “Kære kunde” i en e-mail og kalde den personlig er længe over. Gør du det i dag, kan du allerede nu skrive en ting på din handlingsplan over hvad der skal ændres. I dag leverer personalisering en spændende oplevelse til en bestemt forbruger eller gruppe. Vi bruger data til at skabe en dybere forståelse af vores kunder, og vi analysere stort set alt. Selvom det kan lyde som matematikernes ansvarsområde, skal brugen af data til at styre beslutninger og tilpasse samtaler starte i de små. At lære at forstå de simpleste af tendenser for dig som virksomhedsejer vil være et stort skub i den rigtige retning.

Success handler om at forstå dine kunder, og en evne til at kommunikere et relevant budskab er kritisk. Start med at identificere de vigtigste behov i dit kundeklientel, og derefter opret skræddersyet beskeder for at tale og imødekomme deres behov. Den første fase i rejsen kan være at sende tre forskellige e-mails til tre forskellige kunder baseret på interesser snarere end at sende den samme e-mail til alle tre. I din nærmeste fremtid vil du opleve, at dette er itereret til en fuldautomatisk datadrevet proces, der skaber en individualiseret kontaktstrategi for hver kunde.

Copyright © Whitney Studios. All rights reserved.